wtorek, 31 stycznia 2012

(po) wieczór przy świecach

Osoba prowadząca - była
Osoby czytające - były
Osoba grająca - była (jeden chłopak z jedną gitarą i był nastrój i była magia)
Scenariusz - weryfikowany na bieżąco

Nagrody - rozdane
Dyplomy - rozdane
Podziękowania - rozdane (w sklepie dowieźli papier ekri o grubości 190)
Poczęstunek był - Ela, Ewa, Sławek - dali radę

dr Bogusław Bednarek - gwiazda wieczoru, był, coś powiedział (o nadziei), w miarę krótko.
jedno spojrzenie i wiedziałam, że to on - nie musiał się przedstawiać - niesamowity człowiek
Plan B - zabrakło krzeseł - nie byłam przygotowana (normalnie to mamy ich za dużo, dużo za dużo)

Cel osiągnięty - ogarnęłam nagrody, listy z nazwiskami do nagród i dyplomów, nie pomyliłam dzieci, o nikim nie zapomniałam (chyba)!
Było dobrze - jak zawsze ;)

Choć mogło być lepiej - jak zawsze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz