czwartek, 2 lutego 2012

Week 4

"Świat na wyciągnięcie ręki"
Leszek Szczasny

poznałam autora w listopadzie - opowiadał o swojej podróży do Turcji
pierwszy raz usłyszałam o nim jakoś we wrześniu - pojawiła się możliwość zorganizowania z nim spotkania autorskiego - skorzystałam więc z zasobów internetu i wygooglałam autora
wirtualnie wypadł dobrze
w bezpośrednim kontakcie wypadł jeszcze lepiej
w książce wypadł jeszcze inaczej

Książka inna niż większość książek na rynku. Wydana samodzielnie przez Leszka. Sprzedawana także samodzielnie w trakcie jego podróży po Polsce (prezentuje swoje slajdowiska z podróży).


Dzięki tej książce poznałam, bardzo odległą mi mentalnie, kulturę autostopu, niezależnego podróżowania.
Polecam każdemu, kto chciałby się wybrać w podróż inną niż wszystkie.

Polecam również bloga: http://leszekszczasny.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz